Blog Lensa Kamera

Jumaat, 8 April 2011

Segmen : Mahu Jadi Diri Sendiri

Assalamualaikum...

 Takde mood nak update entry,tak tahu kenapa kali
ini malas pulak nak update,.ermmm bukan malas apa pun
cuma geram dengan line P1 ni,nak update punyalah lembap sampai panas hati 
dibuatnya,apatah lagi nak bw blog korang,so maaf ye lambat nak bw tempat 
korang..apa pun aku nak layan segmen ni kejap,aku dapat tahu dari
seorang sahabat aku, Cik Kira . terima kasih fren,jom layan duluuu..


*klik banner kalau nak join..eheeee


 1)ruang di dalam rumah yang menjadi kesukaan kamu? 
 *Semestinya orang suka tempat tidur,kerana kat situ semua benda boleh 
buat..nak makan kat bilik pun boleh,coz kadang2 aku malas 
nak ke dapur..heheee stok makanan banyak2 kat bilik sambil layan
tenet,tv.hehee main game dan baca novel jangan dilupa.ngeeee
  
2)pengalaman pertama kali bersama sahabat karib kamu?
 *Sahabat karib?hehee banyak ke sahabat yang boleh dikarib2 oleh
aku ni.ngeeee susah betul nak cari sahabat karib kerana sekarang ni banyak
yang tikam belakang seperti aku sendiri..hahaaa apa pun aku suka
ingat kenangan time naik tangki air time kat ipts dulu.hehheee 
kawan boleh pulak bantai gelak coz aku tak berani naik kat tangki,kerana
aku sedar aku ini gayat..so kesudahannya,dorang lepak kat tangki tu sambil makan minum 
sampai pagi,aku cuma mampu tengok dari bawah..tak sanggup den nak naik tau..haahaaaa 
 
 3) tabiat buruk kamu yang cuba diubah?
 *Tabiat aku suka lempang orang suka suki,aku tak suka je orang ni, datang2 
je dia kat aku,aku lempang sekali dua..hahaaa gurau,kejap fikir dulu ni...errmmm
mungkin aku suka buat keja last minute kot,tak kiralah apa je keja aku suka
keja main tangguh2 ni...kenapa??sebab terasa mencabar bila buat
kerja last2 minute..heheeee  nak ubah?rasanya tak kot..heheeee
 
 3)jika kamu menjadi guru sekolah, mata pelajaran apakah yang akan kamu pilih?
 *Bahasa Arab, hahaaaa gurau,agak2lah nak mengajar benda tu,nasib baik
time spm dulu tak kantoi arab,heheee aku suka subjek Ekonomi Asas,kenapa??
aku pun tahu jawapan dia..heheeeee yang pasti aku minat..heheeee  

4)bagaimana kamu memujuk / menangkan rakan kamu yang sedang menangis kesedihan?
 *Aku biarkan je dia menangis seorang2,peduli apa aku...hehee aku rasa lebih baik
biarkan dia menangis seorang2,nanti aku nak tenangkan takut dia mengamuk pulak
nak sepak terajang aku..heheeeee aku laariiiii 
 
5)apa yang akan kamu lakukan apabila berada dalam keadaan marah?
 *Ermm,bab ni rasanya Adik aku lagi tau aku marah macam mana, sayam shag
ingat aku ini suka gurau tak reti nak marah ke,kalau tiba2 aku lempang muka orang 
jangan terkejut suda..hahaaaa aku sebenarnya jarang marah tanpa sebab,gila ke apa marah
tiba2 tak tentu pasal..tapi kalau marah,selalunya aku tumbuk apa yang didepan mata..
kadang2 meja ataupun dinding,walaupun tahu pasti tangan aku gak yang merah menyala 
kesakitan..heheeeee kadang2 bila marah,aku boleh gak bersabar,tapi jangan je orang itu
buat aku tambah panas hati sudah..heheeeee 

6)lagu rakyat atau lagu kanak-kanak yang cukup kamu gemari?
 *Apa ea,tak tahulah pulak tapi kalau dengan
anak buah,aku selalu layan lagu ABC,tak pun Twinkle Twinkle
Little Star (Terpaksa)hehee
 
 7)lelaki / perempuan idaman kamu berada di depan mata, apa yang akan kamu lakukan untuk menarik perhatiannya?
*Soalan membunuh ni tau..heheeee entahlah,tak tahulah..heheee aku suka 
tunggu dan lihat saja,kalau boleh biar dia yan mulakan dulu..hahaaaah boleh 
macam tu??heheeee itu je orang tak tahu,ermmmm

 8)mata dan bibir kamu, mana yang kamu rasakan sering menarik perhatian orang?
 *Soalan ini,susahlah nak jawap coz tak tahu.heheee 
aku rasalah kan,tak kiralah mata ke,bibir ke,apapun bahagian tubuh badan aku ni
mustahil untuk menarik perhatian orang.heheee

dah habis??hehee sekian^^ 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger