Blog Lensa Kamera

Sabtu, 5 Februari 2011

Uncle Yang Prihatin^^

Hai semua...hari ini aku penat gila,tak sempat nak update 
entry petang tadi  coz aku keja petang..ngeeeee balik uma rehat kejap then lepas isyak terus beli barang kat kat tesco..ni pun baru je balik uma,penat tak terkata la weh,tolong la urut skit.boleh??heheee

Masih dalam mood Gong Xi Fa Chai,semalam aku dan kawan pergi uma patient cina coz dia ajak pergi uma dia..Mulanya fikir gak nak pergi,yala takut benda tak baik dia hidangkan..Tak ke naya kalau binatang B**I yang dihidangkan,tak ke mati akal dibuatnya..Ada gak Non Muslim tu kata dorang ni Vegetarian,tak makan Benda-benda haram ni tapi bekas kuali pinggan mangkuk tu siapa nak jawap,Tak kan dorang reti nak samak..heheee maaf buat yang rasa entry ni menyinggung perasaan ok,cuma aku nak luahkan apa yang aku rasa jee..

tapi aku respek dengan uncle ni,coz dia tahu gak apa yang aku fikirkan coz semua benda yang dihidangkan dia beli dari luar..tapi yang aku geram tu bila dia bantai kami  ni cukup-cukup..Yala belikan sate berpuluh2 tapi suruh abiskan kalau nak balik uma cepat..apalagi macam nak pecah perut ni abiskan sate tu satu persatu,apa pun thank laa uncle Chong Kuan coz sudi habiskan duit beli makanan untuk kami..heheeee siap bagi angpow lagi tu time balik,jangan jeles tau...sekian^^


 *Yang sebelah kanan tu uncle,hehee yang kiri tu model tak berbayar..hehee

*Comel tak budak kecil ni.heee

 *muka poyo je kan kawan sorang ni.heee


 *Siapa nak sate telan air liur je la..heheee

 *Habis kena paksa minum ,tapi kenyang gila la weh...hehee


Kata Achie :bestkan kalau dapat makan free hari-hari.....heheeee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger