Blog Lensa Kamera

Sabtu, 5 Februari 2011

Budak Lagi Dah Pandai^^

Hai semua..selamat pagi ye,tak tido lagi kan??heheee aku nak tido dah ni,tapi jap lagi laa 
lepas baca novel ni sikit,potong stim betul laa baca novel sikit2..tak khusyuk dibuatnya tapi nak buat macam mana gak,banyak benda nak kena buat dalam satu hari tu kan??
so terpaksa hadkan diri baca novel ala kadar je,janji lepas gian jap..heheee

Layan gambar ni jap tau..heheee


 Apa yang korang nampak??gambar ni time aku pergi kat uma uncle dalam entry Ini 
Waaa,kecil-kecil lagi dah advance kan??betul tak?kagum sebentar aku kat situ,time aku kecil2 dulu tak pandai pun bab-bab ni,lebih kepada buku je la aku layan..sampai novel jadi kegilaan yang melampau sekarang ,dulu aku ingat lagi time kecil-kecil  aku yang minat membaca ni layan novel sastera Stpm time aku tingkat satu..gila tak kat situ??tu pasal laa aku menjadi buta  bermata empat,sebab time dalam gelap pun aku sibuk nak baca buku..tapi tu kes dulu,sekarang tahap pembacaan aku dah kurang,hehee  kalau baca pun novel or komik,kalau buku nak pecahkan otak, aku tolak ke tepi je la...ehheee merepek sekejap,maaf^^

Budak tu tengah buat apa??kalau nak tahu dia tengah layang FB tu,hebat kan??kecil2 lagi dah pandai Berfb2 ni..waaaa memang kalah laa orang dulu kala,ketinggalan zaman berabis ni...
siap ada akaun sendiri tu,tak tahu siapa yang tolong buatkan... So haraplah dia mencari hanya info yang berguna je tanpa terpesong pada benda yang bukan2..coz kalau kecil2 lagi dah rosak, bila besar apa akan jadi??kita fikir la sama-sama ea...Sekian,zzzzzzzZzz


Kata Achie :Aku nak buat akaun Fb balik tapi tak tahu bila,,heheeee  

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger