Blog Lensa Kamera

Isnin, 14 Februari 2011

Masa Untuk Membaham Benda Ni..

Selamat pagi blogger.. Dah tido la ni kan??hehee jangan tido dulu,hari masih jelita.. jom bet ramai2 berjaga sampai pagi,confirm aku yang menang..hehee tu kalau tak kerja la,kalau
kerja aku mengaku kalah awal2 lagi..Dan pagi ini aku kena kerja lagi,malas nak kerja sebenarnya tapi terpaksa gak kan?kan best kalau ada dunia tanpa perlu kerja2 ni, tanpa perlu nak kena bangun awal bersiap dengan cepat..Kalau yang dah lambat tu confirm kelam kabut buat itu ini coz takut lambat punch.hahaaaa aku gelak diri aku sendiri coz aku selalu macam tu.. selalu punch tepat2 jam7 pagi or lewat beberapa minit ni...ngeeeee

Abaikan seketika pasal isu tu,kita layan dulu set D ni..hehee kalau nak,jom aku belanja tapi janji korang yang bayar...hehee aku kalau lepak kat ioi Mall,confirm order menu no 52 kat makanan Thai dalam jusco tu coz menu tu memang sedap la...kalau ada masa,korang pergi try sendiri.
 baru tahu langit tu tinggi or rendah ni...heeheee tapi petang semalam kami try cuba menu Set D ni.. dan setelah benda tu dilanyak dengan kejam dan disumbatkan dalam perut kami yan agak boroi comel ni..baru kami puas hati tersadai kekenyangan..moral dia Set D ni memang sedap,tak percaya korang pergi try pulak..aku nak tidur,coz perut masih kenyang ni..rasanya ni stok untuk 2-3 hari baru mood nak makan tu timbul lagi..hahaaaa choowwwww zzzZzzzzz

*Rugi kalau tak cuba..hehee 

 *Masa untuk membaham setelah menunggu dengan bengang sabar

 *Yang kiri tu pemain import khas dari Ampang..:-p

  *Antara semua menu,aku suka benda ni coz aku memang suka makan udang..heheee



Kata Achie : Korang bila nak belanja aku makan ni??:-p 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger