Blog Lensa Kamera

Isnin, 28 Februari 2011

Tajuk apa aku nak letak ni??heheee

*Aku minat nuffy Luffy lepas inuyasha dan dragon ball..heheee 
  
Hai Blogger..Nampaknya sindrom M aku semakin menjadi-jadi sekarang ni..M bukan juga bermaksud mati,apa lagi untuk makan...tapi sesuai untuk  malas bertalu-talu.. Bukan malas pun sebenarnya tapi penat der..semalam tidur jam tiga pagi dah ni,asik layan ym sampai semua kerja tergendala..ya,dulu aku memang gilakan YM,Gilakan Fb,tapi kini tidak lagi..kerna cukup ada Blog.. tapi kegilaan ketaksuban aku kepda benda2 macam itu terjadi lagi..
Kini aku macam ingin kembali merasakan kehangatan ym,fb seperti dahulu kala..adakah bermaksud aku kini akan meninggalkan blog?mungkin ke itu semua bisa terjadi? mungkin iya,mungkin tidak..hanya aku yang menentukan,korang tidak bisa melakukan apa2 hanya mampu membaca entry mengarut aku ini...heheeee

Ok malas nak melalak kat sini,nanti ada yang panas punggung hati pulak kan.. opssss sebelum itu nak sound sikit budak Sayam ni..lu apa kes beb??nak cari gaduh ke kat sini?? haha siap buat entry khas buat gua pulak dah..ahaaaaa takpe,gua nak maki hamun cikit je ni.. ermmmm jap ,macam tak biasa pulak..aku malas nak cakap der, coz aku cuma taip je apa yang aku fikirkan...nanti je la aku bantai budak sayam ni ye,sekarang ni bz cikit layan benda ini lepas kawan Geng Bas Sekolah aku syorkan..mulanya tak layan,tapi bila stok dose novel aku dah habis so,layan je laa sambil download movie....hahaaaaa sekian^^

 *Laju je download lepas bayar bil P1..ehehee


Kata Achie :Apa dah jadi dengan blogger sekarang ni der??ermmm Sedih aku... 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger