Blog Lensa Kamera

Ahad, 20 Februari 2011

Berengsat Lu..

Ketika seronok bila kaki digoyang sana sini,tangan dihayun sesuka hati seperti tarian poco-poco,aku meneruskan langkah sumbing ku dengan teman2 sepeguruan yang ada.. Seronok berjoging dipetang hari ibarat makan nasi lemak ayam masak merah time waktu makan kat tempat kerja..udara yang nyaman walaupun terhidu sekali sekalaa bau ketiak busuk  haruman perfume teman2 yang ada ni..tiba-tibaa...

Anon : Oiii,umbani dulu bola itu dong.. (dengan nada yang agak kasar)
Aku   :ermmm..
Anon :Lu dengar nggak sih,gua bilangin sekali lagi yak,.umbani dulu bola tu..lu dengar nggak                   sih..
Aku   :Amiklah sendiri..lorrrrrrr
Anon :Kuang ajar bangat lu ni,gua ajarin lu nanti.. 
Aku   :Nak ajar,sila ke sekolah ok.bukan padang bola..sekiannn
Anon :Lu belum tahu gua siapa,ini tempat gua..gua hantam lu,baru lu tau siapa pak                                   jukowarno..
Aku    :Oh..lu jangan macam2 nga gua.lu ingat ni dimana sih?berani2 lu ngomong gitu sama                       gua..ni negera gua..suka hati lu nak hantam gua.. Gua ngobrol ngan pak
            polisi baru padan muka lu..
 Anon :maafkan gua dong,gua acah aja kan??
Aku    :Minggir lu,dasar berengsat di tempat orang..
Anon  :Permisi yaa.
AKu    :Pergi balik cepat,sebelum kau dibalikkan...


Maaf entry kat atas adalah entry khyalan penulis semata2,entry sambungan dari Sini  ..timbul akibat hujan lebat kilat sabung menyabung menyebabkan aktiviti yang dibuat terpaksa dibatalkan..hehee maaf kalau ada yang terasa hati,tapi itu juga satu kebenaran coz kat tempat aku ni,padang semua dipenuhi orang2 luar,orang tempatan duduk juz memerhati...panas hati tak??sekiannn...


 
  *Ada kena mengena dengan bendera ni?heheeeeee

   

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger