Blog Lensa Kamera

Rabu, 23 Februari 2011

Benda Ni Pun Ada Ke?

Pada Suatu hari,aku yang berada dalam  tidak sedar diri memutuskan untuk ke suatu tempat yang indah,tempat dimana nobita tidak berani datang ke Malaysia..kerna disini ada Giant yang begitu gah sekali..walaupun dengan keadaan yang penat kerna baru balik dari kerja,demi mencari sesuap nasi ayam yang menjadi kegemaran kalbu membuatkan aku mengagahkan diri..Tiba-tiba,aku tergamam melihat akan benda2 ni..teringat kisah dulu entry yang pernah aku baca..Baru ku tahu kewujudan benda2 ni..ermmmm kolotnya aku...


Tapi Aku kecewa bab sampai sekarang aku masih tak jumpa benda tu,kalau nak tahu lebih lanjut sila klik Sini untuk tahu apa yang ku hajati..,ada siapa nak belikan untuk aku..heheee Maaf aku mamai sekarang ni,so entry pun mamai2 gak..heheee


 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger