Blog Lensa Kamera

Sabtu, 26 Februari 2011

2Malaysia.Org?Biar Betul..

 Hai Blogger..tadi sempat layan twitter bila lama dah tak masuk,jarang guna twitter coz macam tak best sangat ni..heheee jangan mara2 peminat tegar Twitter,mungkin aku tak berapa layan faham benda tu sangat kot..ajarin dulu dong,yala pengguna twitter rasanya paling ramai dari indonesia,maaf ye pak kalau gue salah ngomong...gue suka wali band,dBagindas,Kangen Band..So jangan bantai gue dong...

Abaikan seketika hasil karutan aku tu,kalau korang pernah baca entry sebelum ini kat Sinikali ini korang layan laa pulak entry sambungan kat entry yang korang tengah layan ni.. Aku baru tahu pasal www.2malaysia.org ni,atau aku lambat tahu pasal benda ni?apa kata korang??dorang wujudkan benda ini untuk apa ea??aku kurang tahu lah,kalau ada yang tahu,sila2 share info yang ada....sekian^^

 *klik banner kalau nak lebih pandai tahu...heheee

Kata Achie :1malaysia.com tu pernah kena hack,Fb bila lagi??heheeee Cool^^ 



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger