Blog Lensa Kamera

Ahad, 13 Februari 2011

Jom Ke IOI Mall^^

Salam..hai,malam ni aku nak update entry pendek sikit tau..coz nak keluar uma hantar 
member balik Ampang ni...Ada benda nak cite tapi rasanya tak diberi kesempatan lagi.So tunggu je la ye,heheee ada masa aku cite la,yang pasti bukan sekarang..
 Aku baru je pun balik dari 101 Mall ni,kalau korang perasan aku sering lepak kat sana kan dalam entry aku sebelum ni.ngeeeee kenapa??hahaaa jawapan dia senang je,coz tempat tu dekat ngan rumah aku...hehheeee

Siapa kaki shoping??sila angkat kaki dan lari 1001 langkah ke IOI Mall sekarang coz ada 
promosi kat sana,jualan murah sampai 70% ni..ada bran tak??kalau ada,sila pergi sebelum korang menyesal..hahaaa sekian,aku nak blah..choooooow     

  *Betul kan?jom pergi..hehee

Kata Achie :pergi esok je la,malam ni dah nak tutup..ngeeeeeeeeeee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger