Blog Lensa Kamera

Rabu, 2 Februari 2011

Bila Aku Tak Bayar Bil^^

Salam all..segar bugar aku sekarang ni,lepas tertido tadi petang.. Bukan
nak tido pun,tapi TER je laa..so kira aku tak bersalah dalam hal ni,
hari ini mengantuk sangat2 coz awal sangat pergi kerja.. bangun pun awal tau,
tu yang buat mata ni tak tahan sampai tertido dipetang hari..heheee

Tadi pagi aku bangun jam 5.20 pagi coz tersedar dari mimpi yang 
lena disebabkan  bunyi alarm henfon yang mendayu-dayu nak suruh aku bangun..
ingatkan nak sambung balik tido coz malam tadi pun tido jam berapa dah..aku 
dah macam malas nak pergi kerja tapi bila fikir balik tak nak lah ponteng2 kerja.. cukup-cukuplah time bergelar student dulu..

Aku pun bangunlah ingat nak pergi mandi,hairan gak bilik gelap gelita gak ni..
Selalunya ada lampu tempias dari luar tapi pagi tadi gelap semacam je..bila aku start suis lampu,lampu tak menyala pun..Puas tangan aku tekan tak juga 
menyala lampu ni,pastu aku try pula lampu tandas bilik tu tapi reaksi yang sama..Still tak boleh nak on gak,aku tak bayar bil api ke dalam hati aku ni sampai tak boleh nak pakai lampu ni..so mandi laa aku dalam kegelapan sambil menjerit kesejukan..Aku memang tak tahan sejuk tau,pergi kerja selalu pakai jaket ni..dan time bersiap pun terpaksa meraba sini sana nak cari apa yang 
patut..Bila semua dah selesai aku blah nak pergi kerja dan sepanjang jalan aku pergi kerja tu rupanya semua uma dan kilang memang takde lampu..Baru aku tahu rupa-rupanya memang blackout kat area tempat aku ni,dan sampai je tempat kerja aku tengok ada kawan dua tiga orang mengadu kepenatan coz terpaksa turun dari tingkat 22 bila lif rosak...padan muka dorang,hahahaaaa
Sekian^^

 Sekadar gambar hiasan,kalau gelap macam ni baru nampak cun..( atok gugel )


 Kata Achie :Tempat korang pun Blackout ea??heheee Jangan tak bayar bil pulak,heheee

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger