Blog Lensa Kamera

Khamis, 3 Februari 2011

Jom Ke Jordan^^

Hai..Selamat petang semua?dah makan ke ni??kalau belum
silalah menjamu selera bersama aku yaa..aku ni sambil menyelam sambil minum air,sambil berblogging sambil makan maggi..kurang sopan disini sekejap,hehee
maggi je la menu harian aku ni,malas nak kuar uma ..petang cikit kot baru nak kuar uma,sekarang ni nak peluk bantal busuk sepuas hati..

Jom ke jordan entry aku kali ini bukan nak ajak korang ke Jordan betul-betul, mampus aku nak kena bayar tiket pergi jordan kan??hehee tapi kalau ada yang sponsor kan best,sekarang juga dengan muka tak malu aku nak apply cuti annual leave yang bertimbun tu,heheee kalau manager tak bagi,aku berhenti je laa yang penting ada sponsor free ke Jordan,tapi ada ke yang sudi??hahaaaaa

aku ada seorag sahabat blogger dari jordan yang merupakan pelajar dari malaysia gak,dia ni bakal guru kalau aku tak silap..so pada yang dah kenal dia tu abaikan je la entry aku kali ini,tapi pada yang belum kenal dia ni siapa,jom terjah blog dia..aku suka dengan cara penulisan dia ni yang simple tapi memukau hati aku ni...So memang satu kerugian untuk korang yang tak nak singgah blog dia ni,Jadi jom singgah sambil follow tau..yahooooo


 *Sila klik banner ni jika anda teringin benar nak ke Jordan...


Kata Achie :aku hanya mampu ke Jordan dalam mimpi kot....heheeee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger