Blog Lensa Kamera

Khamis, 10 Februari 2011

Apa Kaitan Blogger Ni Dengan Asignment Aku??^^

Salam...dah ngantuk mata ni tapi terpaksa layan asignment ni sampai blog terabai seketika...patah badan kalau diikut betul,yala mana sibuk nak kerja la ,itu inilah, dengan blog satu hal lagi..tapi kalau diberi pilihan,aku nak dunia blog ni je la,yang lain aku tak nak...heheee boleh macam tu?ngeeeee

Siapa sudi kahwin orang gemuk macam aku ni?hehee ada sudi tak??hahaaa
habis la,bini sibuk cari nafkah,suami steady main blog je kerja..gila sewel ke apa tu??hehee so tak nak macam tu,paksa lain semua ni..tapi limit untuk blog ni memang terhad,so pada yang tak terlayan harap dimaafkan la ye..hehee tapi ada gak ke yang baca??hehee malu aku kat situ,tapi segan silu gak bila ada org femes macam dorg ni komen malam ni,mungkin bagi korang tu biasa,tapi bagi aku tu luar biasa..coz aku masih baru dan tetap baru.. siapa gak nak tengok blog buruk aku ni,aku je kot layan syok sendiri sorang.. tambah aku segan bila aku masih baru ni susah nak komen orang,padahal dorg yang lama boleh jee komen sesuka hati..aku malu laaa,lariiiiiikk dulu  ,opsss sebelum tu aku nak cakap satu benda je..


Gua salut sama luuu..

 *sila klik ketat-ketat banner2 ni jika sayang mereka^^





Dan,aku nak cakap asignment aku dah siapp.heehee nak tido dulu..walaupun agak kurang akal sikit coz 15 slide je,tapi peduli apa la..janji siap..hehe sekian,nak  zzzzZZzzz dulu..
tata titi tutu...

 *Water treatment ni buat aku pening sekejap..

Kata Achie : zzzzZZZzz (Maaf Achie dah berdengkur)ngeeeee tajuk entry tak leh blah..hheeee



 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger