Blog Lensa Kamera

Selasa, 1 Februari 2011

[Contest] Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..!!!

Salam..malam ni join contest sekali lagi..hehee
muka tak tahu malu ni join lagi setelah ditag mati-mati oleh Cik Scc ..Ni mesti kes dendam ni kan Scc??hehee takpe,so wajib la aku langsaikan hutang ni secepat yang mungkin.. 

Syarat2nya :-
a) Anda mestilah ada blog..
b) Anda mestilah merupakan follower blog Jejaka Terhangat ni.
c) Anda mestilah berada di Malaysia..
d) Satu blog boleh sertai sekali jer..


 *Klik banner ni ketat-ketat tau kalau berminat...

Kenapa aku nak menang contest ni?ni jawapan dari achie:-

  1. Dah banyak kali ikut contest tapi tak pernah menang2 lagi ni.. kalau menang mesti happy sangat2 kan??siapa yang tak suka kemenangan??tu pun kalau rezeki la..
  2.  Nak support ketat-ketat blogger JT dalam contest kali ni, walaupun tahu aku ikut or tak contest ni tetap meriah...hehee
  3. Ni contest pertama yang aku ikut hadiah dia berupa henpon,kalau ada sebelum ini pun mungkin tak tahu coz aku still newbie..hehee
  4. Aku tak pernah guna lagi henfon model ni,teringin gak nak cuba..manatau best...
  5. kalau aku menang aku nak bagi henfon ni pada yang tag aku ni..heheee so janji tetap janji kan??heheee
Tarikh tutup contest ni pada:

11 March 2011 (11.59 malam)

Aku nak tag tembak dorang ni,hehee


Kata Achie :Jom support contest Jejaka terhangat terhangit ni..heheee 



 
 
 





 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger