Blog Lensa Kamera

Ahad, 20 Februari 2011

Jom Lepak Kat Padang..

Salam..hai blogger,selamat petang..buat apa tu??layan blog je keja korang ea??hahaaa tak baik asik duduk terperap dalam bilik tu lama2.dah macam mayat hidup pulak orang lain tengok..
so ada idea nak kemana??aku?aku jap lagi nak kuar,ehhee nak kuar bersukan,dah lama tak mandi peluh ni..so petang ni aku nak bakar lemak semampu yang ada..ada bran??

nak bersiap dah ni nak ke padang bola depan tempat kerja,tapi bukan main bola pun..aku kan kaki bangku,kaki online pun aku gak..ngeeeee ok lah,jom sama2 kuarkan peluh,join joging dengan member2 aku..choowww beb,nanti malam jumpa ea..

 *Cantikkan pemandangan waktu petang..ermm rindu tempat ni..


Sekian^^  

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger