Blog Lensa Kamera

Ahad, 20 Februari 2011

Sissyira.Com Pulak?Kenapa Ni?



Salam..Kalau FaizalFredley.com aku tak boleh buka semalam,aku mungkin baru perasan coz ada kawan blogger bagitau benda ni..bagus blogger tu coz beri maklumat macam ni,aku pun try la buka memang tak dapat buka sampai ke hari ini..apa pasal ea??untuk pengetahuan,aku buka guna opera mini,aku memang suka guna opera mini ni dari dulu..Tak tahulah kenapa,tapi aku rasa siok..bila aku rasa mungkin opera ni ada masalah,aku try buka guna internet explorer pulak..still tak boleh nak buka gak..napa ea??ada apa2 yang aku tak tahu yang korang tau?blog dia kena hack ea??pasai apa??walaupun aku jarang terjah blog brader ni tapi aku selalu la sekali sekala jengah bila dia ada entry baru..lagipun domain dia senang nak ingat,kalau benar masalah hack,harap dapat diselesaikan dengan sebaik mungkin..

Tu Faizal,tapi blogger sorang ni memang aku kenal gila.coz aku selalu layan entry dia,. Sissyira .com..kenal??blog dia kena hack gak ke or ada benda lain yang terjadi...Apa cite ni? dari semalam aku try buka tak boleh2 ni...ermm,kalau pasal hack,napa sampai nak hack2 blog orang ni,marah?benci? dendam? tapi bukan tu caranya nak kenakan orang..cian laa kat dorang,harap benda ni setel dengan aman ya..cian kat blogger2 ni,takut next time kita pulak yang kena.lebih2 lagi aku..harap2 tak lah ye,aku masuk dunia blog ni bukan nak cari pasal,tapi cari kawan..sekian^^

~Peace 

 *Or aku tak boleh buka coz tak bayar bil P1 ,..ermmm dah bayar la wehhhh


Kata Achie :AKu tak nak gak kena hack..seram sejuk takut. 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger