Blog Lensa Kamera

Selasa, 15 Februari 2011

Apa Kes En Ben Ashaari Ni??Aku Panas Loorrrr...


Salam Blogger semua..Rasanya tak perlu aku nak bagi tahu  header siapa kat atas ni.,korang
memang kenal dia kan?Siapa tak kenal blogger hot pound ni..meh aku kerat dia sikit2, angin gak aku tengok bro ni..buat hati aku panas terbakar jak,sedang duduk lepak kat blog dia,aku terpersaan benda alah ni..baru aku tahu,dan tambah aku panas.. Ben Ashaari,Maaflah tajuk aku pun nampak macam gila sangat pun..aku minta maaf bro,aku tahu bro ni otot ketul2 sini sana,dia lanyak aku sekali mungkin tak bernyawa aku ..aku  pun otot ketul2 gak,tapi ketul aku kat depan je (Boroi) Entry ni bukan lah nak goda bodek En BEn tapi rasanya baik untuk semua blogger kalau korang nak jadi macam dia ni..tapi boleh ekkk??kalau nak jadi,korang kena buat benda ni dulu..

Opssss,AKu yang lepak kat blog dia ni dah perasan lama dah,tapi aku pendam2 je..aku tahu entry aku ni mungkin buat orang salah faham,maaf la ye kalau ada yang sakit hati... cuma nak bagi tahu macam mana kalau teringin gila sangat nak jadi En Ben yang femes ames ni..hheeeee



1) Yang Skodeng dia.. tengok,lihat sendiri..114 orang tengah skodeng dia tu..macam mana korang??kalau blog buruk aku ni,2-3 orang nak skodeng dalam satu masa tu emang tersangat payah..hahaaaaa (pura2 happy ni)ngeeeee

2) Komen dia 20 dalam sekelip mata..En Ben ni rajin update entry,bila aku nak komen ni tub tub komen dah cecah 20..sampai segan nak komen..kalau blog aku,nak cecah 2-3 tu memang lah payah,kalau nak gak sila tnggu sehingga esok hari..dia sekelip mata dah dapat komen mendadak..korang??


3)Ini tak payah nak cakap la,tadi aku lepak cini baru 9499..aku baru terfikir mesti siok habis ni follower ke 9500..cek lagi balik,dalam masa tak sampai berapa minit dah cecah 9502..pelik bin ajaib kan?setiap minit orang follow dia ea??aku nak dapat follower satu pun nak bukan main payah lagi,memang tak laahhhh...tapi syukur apa yang ada. korang macammna??hehee



Dan setiap benda ada risiko..aku terima risiko ini dengan gelabah cukup tenang.. tapi kalau boleh jangan saman aku ye En Ben..Sory..Salam Maulidur Rasul dari Achie..hehee


~Sekian~ 


KatA Achie :Entry aku kali ini amat mengaru,maaf jika ada yang terasa lbih2 lagi En Ben..ermmmm  

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger