Blog Lensa Kamera

Khamis, 17 Februari 2011

Blogger Lagi Meletup Banding Dengan Worpress..

Selamat petang blogger^^ mengantuk betul petang ni,tapi tahan je la..balik kerja sambung balik asignment yang ntah apa2 tu..Cian la member ni asignment dia aku main bantai jak..hehee janji siap lorr,besok dah nak kena present dah...tapi ,bukan aku gak..so pandai2lah dia nak present hasil karya kreatif aku tu kan..hohooo

Tajuk entry?jangan salah faham ok,kalau korang tengok kat Sini ,mesti korang tahu pasal apa aku cakap macam tu..aku tahu ramai yang suka tengok kan rangking2 ni,so sila la kesitu.. nak cek blog korang pun boleh kan..so apalagi duk tercegat tu,sila cek dengan kadar yang segera... jomm


Macam biasa,enjin carian mr gugel ni siapa yang tak kenal??heheee mestilah,tanpa dia ni siapa la kita kan??eheeee dan diikuti Facebook ditempat yang kedua..facebook kat malaysia ni memang panas sekarang ni..errmmm ditempat ketiga pulak youtube..aku pun suka gak layan lagu2 kat youtube ni,kalau bosan movie pun dilayan juga yang pasti berepisod2 laa..heheee tempat ke empat dimenangi oleh yahoo..dulu aku suka sangat guna yahoo,tapi start aku ada email google ni,yahoo dah macam kurang aku guna.heheee Window live ditempat kelima,aku tak pernah guna lagi benda ni,,hehee so aku tak tahu apa kelebihan dia..ada siapa nak bagi info?? dan paling panas tempat ke 6..Blogger.com...kembang hidung tak korang yang guna blogger,com ni?? hahaaa aku tak payah nak kembang coz hidung aku selalu kemban kembang tak tentu hala ni..ehheee 

Wordpress??


kat sni pulak dia menyorok..wordpress ditempat yang ke 20..mungkin ranking ini akan bertukar,sama2 kita perhatikan ye..aku dulu ada akaun wordpress ni tapi tak tahu apa dah jadi coz kau aku  memang tak reti sangat dengan wordpress ni.. Pada pengguna wordpress,jangan marah ok..maybe wordpress ada kelebihan sendiri yang aku tak tahu..kalau ada yang lebih mahir,sila la beri tunjuk ajar k....untuk keputusan lebih lanjut,sila klik Sini 

Aku pulak saja je nak tengok blog aku,saja nak nak malukan diri sendiri..hasilnya,aku bersyukur dengan apa yang ada..dan ni membuatkan aku terpaksa bekerja lebih keras lagi..hehee caiyoook3

  *korang macam mana??kalau nak gak tengok,sila klik gambar atas ni..dan taip url blog korang,dan korang tahu la korang macam mana..sekian^^


Kata Achie:Aku maklum ramai yang dah tahu,tapi saja je nak update entry coz idea blink3..ngeeee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger