Blog Lensa Kamera

Khamis, 17 Februari 2011

Bila Kita Kena Tegur..

Selamat malam para blogger sekalian..ada kejadian korang dimalam ini ea??heeeheee mengantuk tadi petang,last2 tertido gak sekejap lepas isyak tu..tak boleh nak tahan godaan setan tau,nasib baik ada member tolong kejutkan,kalau tak,tak sempat den nak update entry malam ni..korang dah makan belum ni??aku lapar lorr,tak makan2 lagi ni..siapa nak ajak makan kat luar,kalau sudi aku siap cepat ni..heeeheeee

ermmm,siapa pernah kena tegur ea??rasanya semua pernah kena kan??pasal apa??korang buat salah ea??hehehee aku nak kepoh cikit je,boleh kan??hahaa saja je tu,tadi kawan aku kena sound oleh manager aku kaw-kaw punya..sampai merah muka dia aku tengok,mungkin angin dengan manager aku tu kot.hahaaa aku pun tak tahu dah nak cakap macam mana perangai manager aku ni,dia suka sangat sound orang baik punya..bukan apa,aku pun suka gak kalau orang sound kita,yala kita ni bukan sempurna so orang bebas nak suarakan pendapat masing2 ok..tapi harus diingat etika nak sound orang tu macam mana juga kan?betul tak?? kalau main redah je,siapa yang tak panas.korang panas tak??

kita kalau nak sound orang ni kena fikir baik buruknya coz takut bila kita kena sound balik cuma mampu tersengih2 pulak..aku dah pernah kena dulu,dan selalu terkena..aku memang sensitif,tapi aku cuba nak faham pasal apa orang sound aku macam tu..harap lepas ni manager aku tu berfikir la sebijak2nya sebagai seorang manager.respek anak buah kalau nak kita respek dia juga,betul tak??kalau nak bantai kita depan orang ramai,siapa yang tak panas weh..cuba fikir sikit persaan orang tu..aku rasa mungkin orang2 macam ni rasa diri dia baik sangat so sampai ada sikit je kesalahan orang lain,balun cukup2..tapi kesalahan sendiri yang nyata terpamer disorok sedalam-dalamnya...

Dan aku cuba,untuk tidak jadi sensitif..bila aku kena sound,aku cuba nak terima..tak kisah lah aku salah or tak,janji aku untuk cuba tak sakitkan hati orang lain walaupun hati aku sakit...sekiannnnn^^

 Aku cuba nak faham orang macam mana,tapi orang pernah tak faham aku macam mana..aku bingung..^#%$#%$%#%

Kata Achie :Sekadar pendapat aku yang hina dina..peace^^

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger