Blog Lensa Kamera

Selasa, 15 Februari 2011

Amik Tag Dengan Sesuka Hati

Hai blogger..kali ni aku nak jawab tag yang aku amik khas dari fren aku ni.. Cik Kira empunya badan..walaupun dia 
tak tag aku,tapi rasanya elok la aku amik walaupun dengan muka yang tak berapa nak malu ni..tanda aku support dia ni,manatau lepas ni dia nak belanja aku makan pulak..heeeheeee ok jomm layan tag kali ni. 


1. Apakah yang sedang anda lakukan 30 minit yang lalu ?
 ~Aku baru balik dari kerja,So baru start nak on9 ni..heeehee

2. Dua jam yang lalu?
 ~Masih bekerja..hehee

3. Anda suka?
~Aku suka bila happy selalu tanpa serabutkan kepala yang hampir nak botak ni..

4 . Minggu lepas?
~Balik kerja lepak kat depan laptop je la..heheee

5 . Tiga lagu yang anda boleh dengar berkali - kali
 ~Barak Allah - Maher zain
~Ya Allah -Wali Band
~Suka Sama Kamu -d'Bagindas
 *Jarang gak dengar lagu sekrang ni..ermmmm

6 . Tiga binatang yang anda tidak suka?
~B**i 
~Anjing 
~Ular ..(kes geli ni)hehee 

7 . Lima fakta tentang anda
 ~Aku tetap aku,yakni lelaki lorrr...
~Aku ni rabun tapi bukan buta..hehee
~Aku suka orang bertindak dulu dari aku
~Aku ni kaki boros..heheee 
~Aku bengang tak suka dengan mat rempit 

8 . Tahun depan mungkin?
~Mungkin aku tiada sudah..manatau tahun ni aku dah mampus lenyap..hehee 

9 . Anda tidak reti?
~Aku tak reti benda2 yang baru,perlu amik masa untuk belajar 

10 . Anda pandai?
~Aku tak pandai semua benda,tu aku mengaku awal2.

11. Kawan anda ?
~Kawan aku tak banyak,siapa yang rasa aku ni kawan dia aku terima dengan senang hati..ada sesiapa sini kawan aku??ngeeeee

12 . Anda ada?
~Ada family yang selalu support aku dari belakang lebih2 lagi pasal kewangan..ehheee aku kan boros,so dorang terpaksa bersabar lorrr..ngeeee

13. Anda seorang?
 ~Aku seorang manusia,seorang anak,seorang blogger..mksud soalan ni apa??aku kurang faham lorrr...heheee

14 . Adik anda ?
Adik aku sorang ja..lelaki la,dulu selalu gaduh ni,almaklum masih kecil lagi..tapi kini aku pantang orang buli adik aku,meh aku bantai orang tu cukup2... 

15 . Anda tidak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
~Main game,
~Online (Dunia blog menjadi kegilaan aku sekarang ni) 
~Bersukan tapi sekarang dah jarang..Aku suka hoki,bola tampar,ping pong dll
~Aku suka baca novel coz aku suka  berkhayal berangan sorang2..hehee berangan tu free,tak perlu bayar..betul tak??ngeeee


16 . Bilakah pertama kali anda bercinta?
~Time sekolah rendah la..gila kan cinta monyet,orang selalu padankan sampai aku tersyok ngan dia ni tapi tak leh gak kalau ada jodoh pun..bab dia ni cina,hehee 

17 . Perkara yang orang selalu tidak percaya tentang anda
~Aku ni terlampau sensitif.
~Aku tak pandai menyanyi..
~aku ni comel gemuk ...hahahaa
~Aku suka makan tak menentu,tu pasal dapat gastrik
~Aku suka layan perasan sorang2 time baca novel..heheee  dll

18 . Anda rindu?
~Aku rindu zaman skola rendah,menengah dan ipts..ermmm aku rindu ngan mama aku.. 

19 . Anda tidak sabar?
~nak sambung stduy balik..ada siapa nak sponsor??ngeeee

20 . Lima laman yang anda selalu layari?
~Dunia blog ni.
~Kosmo online.
~You Tube
~Mudah 
~4 Shared
~Google ???heheee 

Aku nak tag semua tapi  tak pasti korang nak jawab or tak,tapi aku nak tag dorang ni..heheeeee sila pastikan siapa yang ditag ni buat kerja uma ni sebelum aku naik tangan angin sekian^^Peace







~Siapa yang rasa aku ni kwan dia,sila la jawab tag ni..heheee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger