Blog Lensa Kamera

Jumaat, 18 Februari 2011

Entry Serangan Balas..Yeaaaaah Itu Dia.

Salam Blogger..Aku datang kembali,ingat malas dah nak buat entry tapi bila aku bw tadi.. aku jumpa satu entry yang buat aku layu semacam..layu??hahaaa sebelum tu,maaf kalau entry aku ni buat Ibu Maisara ni marah..aku saja nak bagi serangan balas untuk entry dia yang kat Sini .jangan marah2 ye sis,orang kata menyelam sambil minum air dan aku pula update entry sambil serangan hendap sis ni..hehee Sis ni kan senior aku,tak leh gaduh2.nanti tak dapat aku nak jumpa maisara comel tu.aku suka maisara..yahooooo sebab dia comel lorrrr..

Yang pertama..
*ni susah nak cakap sis,coz lelaki pun ada gak yang rajin update entry tapi sis tak jumpa lagi kot orang rajin macam tu..aku??aku malas,..hahaaaaa tapi En Ben Ashaari tu malas ea?? tu contoh terbaik,dia rajin je upate entry dari masa ke semasa..ada idea lain lagi tak wahai kaum adam sekalian?? siapa ea bloger lelaki lain yang rajin update entry??heheee -peace^^


Yang kedua..
*Lelaki ni pun ada yang rajin bercerita tau,tak percaya tanya Dapur Tanpa Sempadan ,silap2 korang asik nak makan je bila tengok senior blogger ni cakap benda ni..tak percaya??sila la terjah..huhuhuhu laki pun jaga standard tau sis,jangan tak tahu..cuma kita segan nak tonjol menonjol ni,tak macam perempuan..semua benda kot nak cakap,tak kan pasal tidur sampai meleleh air liur pun kita nak bagitau..kami laki ni memang jaga standard kaw2 punya.tak percaya,sis tanya husband tau..ngeeeee -Peace


Yang Ketiga..
 *Sis,lelaki pun menghargai kehidupan tau,benda remeh temeh lebih2 lagi blog ni,kami sayang sangat2.kalau tak ,tak kan nak update je hari2..sampai kalau tak buka,jadi risau tak menentu..jangan ingat kami ni garang asik nak pukoi orang je,tapi hati kami ni tetap ada taman..heheee tak percaya lagi?tanya Bro Nub Kaki Pukul ,nama je kaki pukul tapi dia ni kaki loglaq gak..hahaaaaa -Peace


Yang keempat..ke4??ermmmm

*Bukan apa,kaum adam ni tak suka cakap main lepas juga..takut hawa terasa hati pulak..betul tak sis?kami ni sayang kaum hawa,biar hati sakit tapi tak sanggup nak buat hawa menangis pilu..kami memendam rasa sorang2,tak percaya sila klik video yang kami buat khas untuk kaum hawa.. video Memendam rasa -Peace
  

Macam mana sis,puas hati tak entry ni.jangan marah2 tau sis..saje je balas coz faham2 je la laki ni pantang dicabar..ngeeeee jangan marah2,kirim salam dengan maisara tau. awek aku masa depan,.heheeeee

Kata Achie :Sila klik link2 yang ada kalau tak percaya..heheee 





 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger