Blog Lensa Kamera

Rabu, 16 Februari 2011

Rosmah Dah Lepas,UKM Pula Dahhh....

Selamat malam blogger..hai hai hai dan hai,harap semua sihat selalu ya.. yang sakit2 tu sila jumpa aku doktor kalau nak sihat dengan cepat...Kalau degil,tak tak  dan tak nak dengar, terpulanglah.. moga berfikir dengan cara yang rasional.ngeeee ok,kalau korang ada terbaca entry aku kat Sini ,korang mesti kena baca entry untuk kali ini pulak..coz entry yang berkaitan kot,hahaaaa maaf,merepek sekejap..ehhheeee 

Aku tak suka laa kalau ada visitor datang time kerja,bukan aku benci ke or bajet aku ni hot.. tapi,tapi tapi dan tapi,korang kena faham yang aku segan nak kerja...korang pernah nampak tak orang Parkinson Disease??kalau tak pernah jumpa,sila jumpa aku sekarang..coz aku ni kira parkinson la,aku tak suka orang nampak aku buat kerja..kalau orant tengok apatah lagi dalam kuantiti yang banyak,alamat berparkinson kinson kingston laa aku dibuatnya..hehee
semua tangan kaki ni nak bergegar macam tarian michael jackson je ni..hehee 

sebenarnya sok,Budak UKM nak datang,.tak tahulah kenapa dorang datang tempat kerja aku,tapi yang pasti dorang lepak lagi lama tau..dari jam9 pagi sampai jam1 petang, ni yang aku malas nak kerja,kalau boleh nak je aku suruh dorang buat kerja tu,biar aku balik rehat kat uma tapi boleh ke??hahaaaa sekian......

Ni dia logo UKM..sila terbeliakan mata ye..heheee

l
l
l
V

 
 *Opsss,silap upload..ni movie UKM..hehheee



 *Ni dia baru betul logo UKM..heheeee


Kejap,aku nak tanya korang ni ada ciri2 parkinson ke??hehee kalau ada,sila  ubati sebelum terlambat..heeheee saja bagi nasihat free,ngeeeeee


 *Ni muka aku dimasa akan datang..hohoooo


 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger