Blog Lensa Kamera

Rabu, 16 Februari 2011

First Time Menang Ni..Yeayyyyyy

Salam Blogger..Terima kasih kerana belum tidur lagi,waah boleh tahan mata korang ni ar?? caya la dengan korang,kalau tak,takde deh boleh komen2 lagi kan..:-p Maaf la kalau entry aku sebelum ni ada yang buat sakit hati,coz aku tahu bukan semua yang kita buat tu buat orang puas hati dan aku tahu bukan mudah nak puaskan hati orang lain...sedangkan hati aku sendiri susah aku nak puaskan,betul tak??harap dimaafkan..

Walaupun ada anon2 yang perli aku kata itu ini,maaf je la ya....bukan niat pun nak bodek lebih ni,coz dah betul benda tu kan..dah tiba2 aku teringin nak tulis,maaf sekali lagi ye... Aku tak kan marah anon2 tu coz aku tau ada sebab dorang ni cakap macam tu..mungkin ini salah aku, Maaf maaf maaf,aku masih baru dan tahu apa2 lagi..harap dapat tunjuk ajar dari yang lebih berpengalaman tu,mohon ye...


Abaikan seketika itu,sebelum aku nak landing tido..aku nak ucapkan terima kasih kepada Amira coz dia ni telah memilih aku sebagai pemenang bertuah untuk soalan teka meneka ni.. Walaupun aku saja nak cuba nasib,syukur coz rezeki aku ada tertulis kat situ..hehheee thank mirah ye.. moga anda berbahagia selalu hendaknya..jom gegarkan blog cik amira ni...gegaaaarrr^^ 
*Sila klik banner ni jika nak terjah Cik Amira ni..


 tadaaaaaaa...


*Aku menang frst time ni,bangga gak tau...heheee


Kata Achie :Maaf senior Cik Amira,segan den dibuatnya...ehheeee

 

 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger