Blog Lensa Kamera

Sabtu, 12 Februari 2011

BEN ASHAARI TANYA .. 1TUBE.MY

Salam para blogger..malam ni aku nak join segmen Ben Ashaari dengan perasaan yang tak malu,ramai yang join so tak salah aku nak tumpang sekaki kan..kalau tumpang kaki En Ben pun kira best ni..Cuma bab body je la aku tak lepas,badan dia ketul-ketul sini sana dan badan aku pulak boroi ketul ke depan..Malas nak mengarut lagi,jom join segmen En Ben,confirm memukau minda korang semua..eheeeheee

  *Sila klik banner untuk lebih tahu..

~En Ben tanya aku,apa pendapat mengenai Vlog (Video Blog) Ben Ashaari?

Kali pertama aku tengok,aku nak tengok pula untuk kali kedua.hehee Vlog BA ini rasanya
baik la pada pandangan mata kasar aku kerana BA sudi meluahkan apa yang dia rasai dalam dunia blog dan dunia gym dia tu...memang kreatif la EN Ben ni,rasanya susah nak cari blogger macam dia ni yang punyai 1001 idea dalam membahagi masa pada aktiviti harian..memang respek gila laa kat bro Ben ni..Video ni harus ditonton untuk semua lapisan masyarakat sebab benda ni umum untuk semua,bukan 18sx pun kan..heeee dan memang sesuai untuk para blogger untuk mantapkan diri dimasa akan datang..cayalah Ben Ashaari..Dah cukup 50 patah perkataan ea?ngeeeee opsss,jangan lupa tengok Vlog En Ben tu kat Sini

~En Ben tanya lagi apa pendapat aku mengenai www.1TUBE.MY dan penambahbaikan yang boleh aku cadangkan dan jika ada kelemahan sila nyatakan?


Femes gak aku ni En Ben nak tanya ni,hehee bagi aku yang pertama aku nak ucapkan syabas kepada pihak 1Tube kerana menghasilkan benda macam ni..moga mendapat sokongan dari rakyat malaysia khasnya..1Tube ni rasanya dah ok dah,cuma berharap video yang nak diupload ni harus ditapis dengan senipis-nipisnya agar tidak terlepas pandang pada video upload yang membuang masa dan merosakkan minda kita sendiri..Dan untuk mengalahkan tube2 yang lain,kuasa promosi tube ini sendiri amat diperlukan..tak mustahil akan mengalahkan youtube satu masa nanti..heheee

~En Ben tanya lagi apa aku akan melibatkan diri dengan projek Vlog ini atau membuatnya jika diberi pilihan?

Last la ye En Ben ye,hehee mengantuk dah ni nak tidur..boleh kan??hohoo kalau orang beri,tak kan tak nak terima..bagai orang mengantuk disorongkan bantal pulak tu kan?hehee so aku mestilah nak En Ben,tapi layak ke??hahaa


Ok thank En Ben buat segmen macam ni..zzzzZZzzzz

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger