Blog Lensa Kamera

Jumaat, 25 Februari 2011

Blog Putih

*Klik banner kalau nak join..jommm^^ 

 Hai..Terlepas pandang pula dengan tag budak Pika ni..sory ye,ok nak buat laa ni..tak payah nak buat ketuk ketampi bagai2...heehee jangan mara plak,len kali tag banyak2 sikit,.baru best dapat banyak kerja uma..ngeeee apa pun thank cik Pika

ok,kali ni BPM a.ka. Blog Pilihan Malaysia anjurkan segmen blog mengikut warna.. ni kira kali kedua la aku ikut segmen BPM ni selepas segmen yang kat Sini ,mungkin ada segmen Bpm yang lalu aku terlepas pandang or tak sesuai aku nak join..heheee lepas ni,aku cuba nak ikut perkembangan Bpm dari masa ke semasa..

ermm..blog aku blog warna apa ea?aku tak tahu laa.heheeee nak kata sunti putih,macam kelambu kelabu.. nak kata keranda kelabu,macam puntianak putih..mana satu ni?pening aku dibuatnya..takpe,korang tolong tengok untuk aku ok,coz aku rabun warna..tu pasal aku failed amik color blind test..heeeehe
aku mulanya tak berapa suka guna warna ni,aku kan peminat warna merah  dan peminat fanatik Manchester United tau..heheee  tapi memandangkan aku tak jumpa lagi warna merah yang menawan hatiku,so aku layan je la warna ni..heeee puas hati??sekian..

Kejap,nak tag dorang ni..aku tak tahu nak tag blog yang berwarna putih,so aku tag je blog colour bagai2 k..sory BPM..heee



 Kata Achie :kalau dah join,abaikan ye..eheee


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger