Blog Lensa Kamera

Jumaat, 11 Februari 2011

Jom Ke Pusat Darah Negara

Selamat pagi semua..dah lewat ni tapi aku tak boleh nak tido
la,siapa nak temankan aku kejap..heheee tadi ngantuk sangat,tapi bila dah sampai uma ni tak tahu laa napa susah nak tido..badan penat tapi otak cergas, bila nak tido tu dan dan tu gak laa idea masuk mencurah-curah,so aku merepek dulu sebelum landing time tau..heheee

Semalam lepas balik kerja,aku terus gerak pergi Pusat Darah Negara a.k.a PDN.. Bukan apa,dah lama tak derma darah ni..So bila semalam jumpa buku untuk derma darah tu terus excited nak pergi derma tadi petang.oppss semalam la tu kan,coz sekarang ni dah pagi jumaat dah pun..ehhee so bertolak terus dari puchong menuju ke PDN dengan hati yang riang,time dalam perjalanan ke sana tu dapat panggilan dari kawan kelas time  study dulu..dia kerja kat ampang so automatik tinggal kat ampang hehee..dia pun nak gak pergi derma bila aku kata tujuan aku ke sana..Lagi aku suka coz ada kawan nak pergi,sampai2 je kat ampang direct ke PDN dengan kelajuan sepantas kilat dilangit..dan akhirnya,aku berjaya gak derma darah semalam dengan jayanya walaupun aku pening sikit,mungkin aku kurang tidur la tu..so aku nak tidur dulu laa,kalau tak nak tidur layan je la pic ni tau...hahaaaa sekian^^


 *Jom derma darah lagi..ehheee

 *Tak ramai yang pergi derma ni..korang bila lagi??

 *Tangan aku comel tak??gemuk kan??..ehheee

 *Awal kawan aku ni habis,..Aku macam kura2 ni..ngeeee

 *Dan peliknya bila pas derma sempat lagi lepak kat klcc..bongek kan??hehee
 ni kawan aku,Staff dialysis gak tapi kat Ampang..

 *Syukur coz dah kali ke-5,tak sabar untuk kali ke-6..hehee


Kata Achie :Jom derma bersama aku untuk tiga bulan yang mendatang..heheee Itu pun kalau aku still hidup lagi..ermmmmm 

1 komen dari budak comel^^:

Tanpa Nama berkata...

saya suka menderma darah di pusat darh negarajln tun razak tambah lagi ade nurse yang mmberi senyuman yg mani pd 18.12.2012 di metro point kajang selangor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger