Blog Lensa Kamera

Khamis, 17 Februari 2011

Aku Tak Larat Daaaa...

Selamat pagi blogger..hai semua,dah tidur ke ni??maaf malam tadi aku tak sempat nak bw kat blog faverite aku..aku sempat singgah 2-3 blog ja..haraf dimaafkan,.aku dah ngantuk gila ni kena siapkan asignmnet kawan aku tadi..time bz2 macam ni pun sempat lagi lappy ni buat hal,so terpaksa menunda asigment yang melambak ni..poyo,hahaa aku buat berapa slide je pun dah macam buat 100 slide pula kan??hehee bukan apa,geramlah laptop aku buat hal ni..

ingat nak teruskan lagi entry ni tapi badan aku dah tak larat,maaf pada tuan blog yang aku tak sempat nak jejaki tu..nanti ada masa aku datang bantai blog korang kaw2 punya..
sekian..salam perpaduan^^peace,tak nak gaduh2.... 

*tak siap lagi ni,sok2 je sambung...zzzzzzz 
   

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger