Blog Lensa Kamera

Isnin, 21 Februari 2011

Reen's Diary Giveaway Lahh !..

*Sila Klik Banner Untuk Keterangan Lebih Lanjut..

Hai Para Sakura Blogger yang ada,aku cuma nak bagitau aku dah ditembak tak mati2 lagi.. kali ni Cik Shinju yang sudi tag aku..hehee lain kali tag banyak2 lagi tau,ngeeeeee bosan gak kalau tiada kerja uma ni...sesekali aku nak gak pecahkan kepala yang ada untuk dipulas2 bagi mengeluarkan idea2 yang tidak bernas ini..so jom join reramai support GA Sis Reen ni.. Jangan jadikan hadiah sebagai ukuran kerna nilai sebuah persahabatn itu lebih berharga walaupun aku tak kenal sis ni..ngeeeeeeee
Sekian.oppsss nak tag 3,7 ea??aku suka no ganjil gak..so nak tag 11 orang boleh??
~Peace~

 Kak DianaCik Anis 
Bro Rusdi , Cik FH  Korang Yang Baca Ni...

Kata Achie :Cukup 11 orang kan?hehee takat 3,7 tutup mata je,kalau 37 alamat tutup tak buka2 daa ni..ngeeeee 



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger