Blog Lensa Kamera

Selasa, 15 Februari 2011

Kisah DI Sebalik Valentine Day

*Wadefak (pinjam ayat Cik Pika

Hai Blogger..maaf ini last entry untuk malam ini,maaf agak penat aku malam ini..Di tambah 
lagi tadi petang tengok wayang sampai  badan aku ni dah lenguh2..Kalau ikutkan tengok wayang
tak penat mana pun,tapi kerja hari ni memang penat gila2..tadi aku datang kerja macam biasa, tapi bila kerja agak kelam kabut hari ini baru perasan rupanya kami kekurangan staff.. kalau satu dua takpe,ni sampai empat staff takde termasuk dua staff senior...

Agak hairan aku disitu sampai empat sekaligus staff apply cuti sakit ni,hairan tu tak pernah2 pulak jadi macam ni..bila ada staff sorang ni bagitau mungkin dorang sambut Valentine Day, baru aku terfikir ada betul gak benda ni...Geram aku bila fikir2 balik benda ni,pasal Valentine day sanggup amik cuti Sakit ni,kalau sakit takpe la juga..kalau tak sakit,harap gak betul2 sakit biar kena batang hidung sendiri tu.... Wadefak  untuk Valentine Day,tak gunalah nak  sambut benda bukan2 ni..takde faedah pun nak sambut,walaupun aku tahu 4 orang staff ni non muslim,tapi respek laa orang lain..takkan gara2 valentine day tah apa2 ni korang nak bantai kami cukup2..guna otak tu sikit boleh tak??Lagi aku panas dah la 2 orang staff senior,ditambah lagi dengan sorang assistant manager pun tak datang gak ni...mana etika kerja kamu ni? memang bodoh la dapat staff macam ni,tak pernah fikir pasal orang lain..asik fikir diri sendiri sampai menyusahkan orang lain..Memang betul Valentine Day ni takde faedah pun,aku tak kata aku benci 14 Feb tu tapi aku kata orang yang sambut Valentine Day tu yang fuck...Korang memang orang yang terbodoh penah aku jumpa..


kalau 14 Feb untuk Valentine Day,15 Feb masa untuk sambut Maulidur rasul. So pada Staff empat ekor tu,sabar ye kalau kami pula  nak cuti hari ni ramai2.. padan muka korang, lain kai buat lagi buat macam ni,biar orang tau korang ni memang gila..sekian.. oppppssss
Selamat Menyambut Maulidur Rasul pada semua umat islam,maaflah pada Non Muslim kalau entry ni menyakitkan hati tapi ini kenyataan pada orang muslim  sendiri,.Dah terang2 hukum sambut Valentine day ni haram,so tak kan nak sambut juga..Dan aku benci orang yang kata tak nak sambut benda bodoh ni tapi last2 dia gak yang sambut macam orang bodoh. beringat sikit ok..

Salam Maulidur Rasul




Kata Achie :Maaf entry aku kali ini agak memaki sikit coz aku benci orang2 macam ni.. sekadar bagitau apa yang aku tak puas hati hari ni..Ya Allah,Maafkan Aku Andainya aku melakukan kesilapan dengan kelancangan mulut aku ni.AMin3 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger