Blog Lensa Kamera

Jumaat, 4 Februari 2011

Rajin Senior Aku Ni^^

Selamat pagi semua,masih mood bercuti ea?betul tak??aku pagi ni nak kena kerja lagi so lepas ni nak tido dulu laa..Dah ngantuk tak larat nak buka mata lagi, tapi gagahkan diri nak mencarut merepek sekejap..heeee bestnya kalau cuti sekarang ni,memang aku berjaga sampai pagi tapi oleh kerna waktu yang tidak mengizinkan so aku kena tido laa juga..heheee

Mood kerja aku untuk seminggu ni agak baik coz manager dan asisten takde,so staff kat sini memang kerja enjoy gila laaa..heeehee memang best kerja
tanpa ada manager ni,tak payah nak pening kepala nak kena ikut semua arahan dia kan??heheee time2 macam ni,semua staff ada peluang laa nak nak rehat sikit,tapi ada pula sorang senior staff baik sangat nak cantikkan tempat kerja, jadi lantak dia laa nak buat apa janji kami semua happy..Tapi untuk minggu ni je la, minggu depan tak tahu lagi....hahaaa ok la,aku nak tido dulu laa,sebelum tu layan dulu hasil daripada kerja tangan senior aku ni.jooooomm tido..hehee

Selamat Tahun Baru Cina buat Staff yang menyambut perayaan ini dan yang sama waktu dengannya,jom sembelih arnab kata Anis Izyan ..sekian^^










Kata Achie :Rajin ada makna ke ni??hehee  aku nak tido...zzzzzZZzzz
 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger