Blog Lensa Kamera

Jumaat, 18 Februari 2011

Sandal Albertini Kemana??

Selamat petang blogger..Albertini? Jepun? pelik benar bunyinya?tu bukan pelik,tapi saja nak memelikkan diri aku..heheee maaf,aku tengah mamai sekarang ni,entry pun tak menentu sejak start blogging lagi.Sebab apa,mungkin aku dengan cara aku..aku akui aku memang sorang yang tak  kreatif nak timbulkan sesuatu isu dengan gempak coz aku memang aku dan tetap aku..

opsss,dah lari dari tajuk pulak rasanya..heheee Aku geram bila tadi time lepas solat jumaat tu ada orang kehilangan Sandal Albert Einstein Albertini..Waa selalu benar time kat masjid ada je kecurian yang berlaku..kat masjid?hebat orang sekarang ni,rumah dah tak main daa,main masjid pulak daa..ermmm Aku tak tahulah orang tu fikir macam mna..mana akal dia letak pun aku tak tahu,..Mungkin dia nak perubahan kot,datang pakai selipar jepun balik dengan sandal Albertini..waaaa kan bagus namanya tu,memang perubahan sangat kan..tak tahu nak cakap apa dah,korang rasa???sekian^^

*Takkan nak buat macam ni pulak???ermmmm

  

 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger