Blog Lensa Kamera

Rabu, 16 Februari 2011

Bantu kawan berpada-pada

Salam blogger..malam ni bz sikit aku nampaknya.coz paksa buat asignment untuk kali kedua..heheee sebenarnya,aku dah siap pun asignment yang diberi,kalau tak percaya sila klik Sini ..saje je bagi besar biar ko klik juga ketat2 kat situ..ngeeee tengok,aku dah buat kan?? 
kalau ikut hati aku yang sewel panas ni,malas nak buat..yala cukup2 la time study dulu kena
buat asignment.ni dah kerja apa kes asignment lagi ni..manager aku ni memang saja je, cium cubit baru tau.hahaaaa  

Aku kalau ikut betul tak nak tolong member sorang ni,coz aku pernah terasa hati dengan dia dulu..yala dulu dia pernah tembak aku mati2 tau,.opsss jangan salah sangka ok,ni bukan tembak pakai m16 ke apa..tapi dia bantai malukan aku depan staff lain,tapi aku fikir2 balik..cian gak coz dia dah la lambat sikit nak buat asignment tu,dah tu hari jumaat ni nak kena present dah.. nak harap buat kat uma dia takde lappy,so harap buat kat tempat kerja jak la..jadi bila fikir balik2 ni,aku tolong juga laa..tak sanggup den dia kena marah pulak kang..hahaaaa

tapi betul kata orang,tak bagus bantai orang lain cukup coz ada masa kita pula nanti kena bantai..tapi aku tak nak dendam2 pun coz aku tahu kalau dendam takde faedah pun masam muka time kerja..tapi dengan manager memang aku panas hati,kalau tak percaya klik Sini dan Sini tapi kurang jangan risau,jangan stress2.kalau stress sila klik Sini pulak..maaf asik klik je kerja korang kan??tak klik pun takpe,heheeee  

*Asingment lagi..ermmm tolong aku.plzzzz

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger