Blog Lensa Kamera

Selasa, 8 Februari 2011

Isteri PM Datang Jumpa Aku Esok^^

Salam..Hai semua,mat pagi yaa..malam ni bz ckit aku 
sampai malas nak update entry dah,tapi ikut gerak hati yang baik ni so aku paksa juga otak aku suruh update..hehee maaf,entry aku sekarang ni asik karut mengarut..ada ka aku kekeringan idea??rasanya tak kot,mungkin 
masalah kerja ni terbawa sampai kerumah...aku nekad ada je peluang tak kira dimana,aku layan dan cabut dengan kepantasan kuasa kuda yang ada..

lupakan pasal kuda dulu ye,aku cuma nak cakap sok aku kerja start pukul 
8 pagi tapi balik jam 3 petang coz ada event kat tempat kerja aku..
nak tahu apa dia??kalau aku cakap isteri Perdana Menteri nak jumpa aku korang percaya tak??eheheee main2 jela,esok BAKTI nak datang tengok tempat kerja aku,nak tahu apa tu BAKTi,korang klik Sini  

Sekian,Aku nak tido...hehee 





Kata Achie :Malas nak pakai uniform laa..ngeeee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger