Blog Lensa Kamera

Rabu, 9 Februari 2011

Maximum Weight Gain Penting Ke??

Hai para Blogger..malam ni kelam kabut sikit aku dibuatnya,yala macam yang aku cakap sebelum ni.besok genaplah turn aku pulak nak kena present ni,aduii bab macam ni aku malas sikit..ada siapa nak tolong tak??staff yang lain
buat dua hingga tiga puluh slide,aku buat slide tak sampai 15 ni.. Nampak
sangat kemalasan aku disitu kan?aku ni jenis suka buat kerja last-last 
minute coz jenis suka tangguh kerja..hahaaa tak tido laa nampaknya aku malam ni,ngeeeee 

Ok,aku nak fokus dulu pada tajuk entry aku kali ni..hari tu aku ngan member uma beli barang kat tesco,dalam khusyuk2 beli barang dapur tu kan..member aku sempat lagi beli benda ni,aku tanyalah buat apa..dia kata nak gemukkan badan pulak,waaaa dalam hati aku ni,biar betul mamat sorang ni.orang lain penat-penat nak kuruskan badan,dia pula teringin nak gemukkan badan..hahaa lucu pulak aku dengar tapi aku buat-buat bodoh je la,kalau aku cakap sembarangan takut dia kecil hati pulak..bagi aku lah kan,tak kiralah gemuk ke,kurus ke.. semua tu sama je la,takde beza pun..ada je pun orang gemuk yang kahwin kan??apatah lagi yang kurus,rasanya baik bersyukur pada apa yang ada..

bukan apa,jangan sampai buat macam itu ini dan bila ada efek yang teruk,apa nak jawap??baik-baik takde penyakit,tapi saja je seru penyakit mai datang.. lain lah kalau dia buat macam tu coz kesihatan dia kan..mungkin boleh diterima,tapi kalau niat nak cantikkan diri,aku rasa itu dah buat kita tak bersyukur dengan nikmat yang Allah beri...betul tak??harap ada yang tak marah ye,ini cuma pandangan pribadi aku sendiri,kalau still nak teruskan tu hak masing-masing kan??sekarang ni,berat badan member aku dah naik dekat 3kg dah,dan bila dah gemuk pula tak kan dia nak minum ubat nak bagi kuruskan badan pulak balik...heheee Sekian^^

 *Kurus ke dia ni??ngeeeee


*Sayang kalau tak habiskan,coz ratus gak benda alah ni.. 



Kata Achie :Aku tak nak minum coz aku memang terlebih gemuk..hahaaaa 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger