Blog Lensa Kamera

Selasa, 22 Februari 2011

Maher Zain VS Iwan Zain?

Selamat malam blogger...Aku memang suka sangat kat Linkin Park Maher Zain, memang
aku suka sangat lagu2 dia ni..Maher zain buat konsert kat malaysia tapi tiket mahal sangat laa,tak mampu nak tengok konsert dia 25 & 26 feb ni..mean minggu ni kan?ada siapa nak belanja aku pergi??ngeeee kalau ada,jom lah..yala,tiket dari rm53 sampai rm297..tak caya sila klik Sini ..betul kan??hehee

Abaikan dulu pasal Maher Zain,kalau aku cakap macam mna pun tak dapat nak pergi gak..hehee so aku layan je la adik maher zain ni..kalau Maher Zain boleh nyanyi lagu Insyaallah dalam versi melayu..opppsss pada yang tak pernah dengar tu,sila klik Sini ,best kan...heheee Dan dan dan adik  dia lagi hebat,siap main gitar lagi tu weh..2 dalam 1,aku ada??? maaf,aku tak pandai bab2 ni.hehee belajar sampai sekarang tapi tak khatam2 lagi..heeee tak percaya juga,sila tengok video kat Sini ..macam mana ?tak caya lagi ke?? suada dia sedap apa,dari aku ni nyanyi nak panggil hujan ja tu..tu pasal Puchong asik hujan je...heheee

 *Add La facebook bro ni..heeee

Nama bro ni Izuwan Zakaria,budak kulai johor ,ensem tau tapi tak tahulah dah berpunya belum ( aku tak gay ) hehee..so kena tanya tuan punya badan..blog dia pun cantik,dan aku suka gak kaler oren yang dicampur aduk dengan hitam..nampak ganas kat situ,heheeeee  follower takat ni dah mencecah 336,..dah aku perasan dia ni update tak lah kerap sangat..maybe bz so dia update entry dalam 1,2 je dalam sehari tapi nampaknya komen memanjang je bro ni.ada peminat tegar la tu kan?betul tak bro wan? aku jeles..heheee 

so jom la pakat lepak ramai2 kat blog dia..jooooooommm^^

 *Jom terjah dengan klik banner ni ketat-ketat..yezzzzaaaaa 

Buat Iwan Dextrose,bro suka gitar kan??dan berat senang hati aku nak bagi ini kat ko..sila terima dengan seiklasnya k.heheee  dan dapatkan di kedai muzik berhampiran..sekian^^

 *Amik laa bro..hheeee


 Iklan berbayar:-
Siapalah yg sudi belanja aku tengok maher zain ni.huhuu




0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger