Blog Lensa Kamera

Sabtu, 5 Februari 2011

Bila M.U.C Berupa Wajah^^

Hai semua..apa kabar semua,sihat ke??hari ni kerja shift petang lagi,paksa kerja shift petang untuk empat kali berturut-turut tapi sabar je laa ..semalam aku tido dah lewat tau,jam lima pagi baru tido ni layan novel,akhirnya siap juga satu novel tapi ada lagi novel seterusnya..heeeeee abaikan sekejap^^



Pernah nampak tak gambar diatas ni?? ni laa bekas tempat study aku dulu,aku rindu nak study lagi tapi nak buat macam mana kan..heehee dulu time study sibuk nak kerja,sekarang ni pulak sibuk nak study balik..pelik kan manusia seorang ini,baru-baru ni aku ada laa pergi tempat aku study aku tu dan nampak gaya dah ada perubahan yang mendadak,daripada perubahan kaler sampai la renovate apa yang patut..bangunan ni merupakan tempat study aku yang kedua yang terletak bersebelahan Universiti Malaya selepas bangunan induk yang terletak di Pusat Bandar Damansara,dan yang aku pasti aku rindu kawan-kawan aku..ntah laa bila boleh jumpa lagi...ermmmm

























Kata Achie :Kan best kalau swimming pool ni ada time dulu,hehee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger