Blog Lensa Kamera

Sabtu, 12 Februari 2011

Pertunjukan Bunga Api??Best Ke?

Salam..waaa,meriah betul Puchong ni buat 3 malam berturut-turut..Siapa suka tengok bunga api??memang suka kan?tapi ada tak kat sini yang suka bakar bunga api??kalau ada,berhati2 ye,coz takut ada yang terbakar pulak hehee..malam ni pun masih ada  yang bakar bunga api ni, tapi tak tahu la sampai bila.. Semalam teruk sikit la,coz dorang bakar 
bunga api start jam11 malam sampai dekat nak masuk dua pagi ni..kalau satu takpe,ni sampai 5-6 uma bakar benda tu,. best gak kan bakar bunga api ni,tapi kalau dah keterlaluan menyusahkan diri dan orang lain juga kan...

Apapun aku enjoy gak la tengok dorang bakar bunga api tu,sampai dengan aku sekali
tak dapat tido..So harap malam ni malam terakhir la ye,kalau boleh esok malam sudah2lah bakar benda tu..kalau nak bakar gak,bakar je la waktu pagi.boleh kan?ngeeeee
ok la,layan dulu ye pic2 bunga api yang aku berikan khas untuk korang...heeehe maaf coz benda ni bukan aku capture,coz hp aku cikai sangat nak capture pertunjukan bunga api kat 
Puchong yang seksi ni..heheeeee
peace^^







Kata Achie :Siap buat untuk desktop lappy ni..sewel kan??heheee
  
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger