Blog Lensa Kamera

Isnin, 21 Februari 2011

Siapa Aku Sayang??

Aku suka lagu Barak Allah nyanyian Maher zain .memang best,kalau tak percaya sila klik Sini 
memang meleleh habis tau,jangan tanya Cik Shag ni,dia ni memang kaki linkin park laa.. Maher zain  Cik Shag layan gak ke??heheee mestilah kan sayam?lagu best tu..heheee tapi mungkin tu lagu best masa sekarang ni,masa tua nanti lagu apa yang best??bab tua2 ni,aku kurang pakar laa coz Pika Tajima lagi tahu dalam entry Ini ,dan aku pasti Kak Diana pasti tersenyum terbahak-bahak kerna aku dah jatuh cinta dengan Maisara gara2 lagu Maher Zain ni..Gilanya aku,aku mesti melarikan diri dengan segera.. Pendekar Berkuda Sila selamatkan aku dari belenggu kesepian ini..
Takpe,aku cuba untuk mengubahkan header diri ku ini kerna  Cik Scc
 telah berjanji untuk membuatkan header yang tercantik untuk..terima kasih daun keladi,walaupun diri ku mengerti scc demam kerinduan ..Dan aku kini mula mengerti mengapa Aku menyukai nama Alisa Syakirah ,mungkin kerna aku excited nak ke Sarawak bulan 7 ni bertemu Sis Astina walaupun ku sedari disini aku ada Kak Chik yang  sayang padaku ketat2...pesan ku pada Kak Lydia ,moga pelihara diri anda sebaiknya disana,andai sakit diserang gastrik silalah telan ubat dengan terpaksa kerna aku pun turut merasakan keperitan itu..Buat   Cik Nadia Mahsuri ,Mengapa anda diam menyepi..jika aku pernah berbuat kesilapan,harap anda dan  Bro Khairul Hisyam dapat maafkan kerana kewujudan aku disini bukan untuk mencari gaduh tapi mencari nilai persahabatan yang sejatii..
Dan buat anda anda anda dan anda sekalian,moga kalian menyedari bahawa tanpa kalian siapalah aku ini dan aku ingin menyatakan aku sayang anda sekalian.,.

* Cik Tom jangan sedih2 lagi ye... 
Peace


 KatA Achie :Persahabatan yang sejati itu memang indah dan cukup2 indah..berkawanlah dengan teman2 ku yang di Bold ni coz mereka memang terbaik dari kebun^^ 
Siapa teman ku selepas ini??ermmmmm 





0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger