Blog Lensa Kamera

Khamis, 24 Februari 2011

AKu malu lepas tengok video ni..

*AKu tak cool waktu ni..ermmm 

Hai blogger...malam ni best cikit coz ada game malaysia lawan pakistan,tahniah laa coz malaysia menang tadi walaupun 2-0 je..kira ok la kan,daripada tak dapat gol langsung..Tapi memang agak kecewa coz banyak peluang yang terlepas ni..takpe,lepas ni harap dorang bersungguh time kunjungan balas kat pakistan nanti..heehee caiyok3

Ok,ni last entry sebelum aku nak tido..hehee aku sebenarnya tak tahu nak cakap mana..aku puas?aku excited?start aku berblog ni bulan 10 lagi,dan dikala masih baru tu aku nekad buat domain sendiri demi kepuasan..rasanya siapa yang ada domain tu,semua power2 tu,aku je yang kureng ckit..even takde domain pun ramai gak yang meletup kan,sama je..tapi napa aku beli domain?coz aku rasa macam seronok kat sini,aku nak bagi komitmen yang lebih kat sini.. kalau nak tahu,sila klik kat Sini yang merupakan entry aku yang pertama bertarikh 23/10/2010 dan klik Sini dimana domain WooferStorm.Com mula dibuat bertarikh 24/12/2010 betapa jarak tarikh tu,cuma dua bulan aku dah buat domain..aku nak tanya ada sesiapa sini yang buat domain kurang dari dua bulan?kalau ada,sila beritahu coz aku nak tanya pasal apa korang nak sangat tukar domain padahal masih baru lagi...ermmm terus terang aku cakap,aku berblog mulanya memang saja2 je pun,ikut adik dan kawan yang ada blog..tapi kalau ikut aku?aku nak yang macam mana?aku start serius dalm blog ni bila aku amik keputusan beli domain sendiri, dan inilah aku yang korang lihat sekrang ni...aku masih aku,aku kenal korang sikit demi sikit,aku dah mula sayang blogger yang baru aku kenali....Aku hanya ingin punyai kawan bukan musuh,dan aku rasa aku mula bahagia ..namun aku silap..kesilapan terlalu besar bila tengok video ni,aku mula tertanya adakah tujuan aku berblog tak kan menyimpang?adakah aku akan menjadi sombong bongkak selepas ini,sememang  kata2 blogger ini tidak dinafikan, dan aku malu jika aku lah orang yang dimaksudkan itu..korang pulak bagai mana?? ermmmm sekian.. Maaf andai ada buat kesilapan,kadang2 aku melenting coz aku mudah sensitif..maaf buat 
Dia andai aku pernah  berkata  yang jelik2 kerna 
aku cuma manusia biasa yang sering melakukan kesilapan..kalian,maafkan aku

SIla klik Sini  andai korang rasa korang blogger sejati.... tak guna berblog jika cuma nak menjatuhkan blogger lain,tapi sebenarnya hanya membuatkan dirimu terlalu murah.errrmm
Ya Allah, Jauhkanlah aku dari sifat busuk hati dan sewaktu denganya.. Amin-

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger