Blog Lensa Kamera

Jumaat, 18 Februari 2011

Khairul Hisyam?Jom BerYolanda...

Selamat malam semua..Jom kenali sorang lagi blogger ni,nak ke?kalau nak sila teruskan pembacaan koranf..tapi jika korang tak berminat,rasanya korang memang dalam kerugiaan yang amat sangat..heheeeee aku pun baru gak kenal mamat ni..Penulisan beliau ni sungguh mendalam sekali sampai susah untuk aku fahami,maklumlah dulu time spm aku failed Bm maa..dan yang aku buat tertarik dia ni,ada beberapa benda la..tapi susah nak cakap..kalau nak, gak,korang sila klik Sini dan Sini ,Bagaimana?tertarik menarik tak?tapi entry dia kadang2 buat aku pening pun ada,kalau tak percaya sila klik Sini dan SIni ..Ok,aku dah pening dah weh, memang aku tak berapa nak faham..napa lemah sangat IQ aku ni..heheeee cuma terus terang cakap,aku terasa gak ngan bro ni cikit,yala komen yang dilemparkan agak buat aku panas senstitif,tapi aku rasa niat dia baik..mungkin dia tak maksudkan macam tu kot..lagipun rasanya kalau dia tegur,memang tu hak dia sebagai pembaca..aku dengar,kalau aku rasa patut aku akan ubah mana yang perlu..ngeeeee
Bro jangan panas punggung hati ya.hehee

Nexxxt topic.. 

Dia suka design yang agak klasik,tapi diselitkan sedikit aura ala2 moden tu..betul tak bro apa yang aku katakan ni.maaflah kalau aku merepek,heeee pepun memang best entry dia sampai segan nak komen coz level iQ tak sama maa,hehee  Dia reti main gitar la,macam pro je mamat ni..aku?aku memang tak pandai semua benda,hampeh kan..ajar bro boleh tak??ngeee so malas nak cakap,korang terjah laaa.aku nak bersiap tengok cite Sanctum
dulu..hehhee sekian

*sila klik banner ni kalau nak usha mamat ni..jommm^^

oppss ,lupa plak..apa kaitan dengan Yolanda dalam tajuk entry tu??maaf aku saja je tu,heeeee aku sebenarnya minat lagu2 techno ni,makin berdentum makin aku siok..hahaaa tu tajuk lagu kan,.yolanda be cool,mungkin ramai dah dengar tapi bagi yang belum tahu..sila2 dengar sekali manatau korang pun nak layan,.aku kalau suka sangat lagu tu,dalam satu masa kalau boleh itu je aku nak pasang..haha korang macam mana??hahaaaa tapi apa maksud lagu ni?kalau ada yang tahu,sila beritahu..takut maksud dia bukan2 pulak..ngeeeee Sekian^^

*Sila Klik gambar ni kalau nak layan lagu..hahaaaa


Kata Achie :Ni entry mengipas ea??hohoho dan kalau tak faham entry aku ni,harap dimaafkan..aku nak cepat weh..lariiiiiiiii


  

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger