Blog Lensa Kamera

Sabtu, 26 Februari 2011

Iqbal Hakimi Buat Aku Panas..

 Hai Blogger..penat belum lagi hilang coz keja petang tadi...aku malas kerja petang kalau hari sabtu,tapi apa kan daya jodoh tiada.mengarut dah..bukan,dah manager letak aku kerja petang,so petang pun petang laaa..tapi petang ada gak best dia tau,ada elaun ni..ngeeee lagipun petang takde budak ofis,so bebas la sikit.heheee

Tadi tengok entry2 yang hot kat Dashboard tu,dan aku tertarik dengan satu entry ni..coz memang aku ada saman gak..dan aku pun nak tahu kesalahan apa yang dibuat sampai kena saman..hahaa dan bila aku baca,memang aku dah kena...nak tahu kena apa,jom klik banner kat bawah ni ,aku malas nak cakap banyak lagi..heheee sekian,Iqbal2..
 
 *Klik banner ni jangan tak klik...ermmmm

Kata Achie :Jeles dengan header dia ni,hehee ada siapa nak tolong buatkan?ngeeee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger