Blog Lensa Kamera

Sabtu, 19 Februari 2011

Metered Earning Daa.Thank Uncle Nuff

Hai Selamat pagi semua..baru balik dari tengok wayang ni,tengok cite Sinthum Province .. Cite dia memang la best,kalau ada masa korang pergi tengok sendiri..kalau nak,nanti je la aku cite..apa macam??ok?hehehe Sebelum tu minta maaf laa kat Kak Diana kalau entry aku kat Sini boleh buat dia sakit hati,takde niat pun kak..sekadar ingin menyuarakan apa yang bermain difikiran,(otak tengah serabut) heeeee aku bukan gak jenis yang suka bila dicabar terus memanas bukan2..Kalau lelaki jenis macam tu,rasanya cuma menyerlahkan kebodohan yang pada diri masing2.harap2 kika tak macam itu kan?amin3..cuma agak panas juga punggung bila dapat komen2 yang agak pedas,tidak dinafikan setiap pembaca ada hak untuk menyuarakan pendapat masing2..tapi janganlah komen tersebut boleh membuatkan tuan rumah terasa hati. tak baik tau..cepat minta maaf..eheeeee minta maaf kak.ngeeeee

ermm,tukar topik barulah.heeee tambah bosan korang dengan aku sekarang ni kan? asyik cakap benda yang sama tiap2 kali.sorry kawan.tiada idea lorrrr..direct je terus ok, Be aku dah metered dah..waaa,dah lama jadi ME,baru aku perasan..hahaaa nampak sengal tak kat situ?? ngeeeeee walaupun hasilnya tak seberapa,aku terima seadil-adilnya..yala,even nuff bagi aku seposen pun kira syukur la tu..bukan senang orang macam aku ni nak dapat seposen,lain laa macam korang kan..takpe,rezeki masing2 kan..usaha yang penting,betul tak?? So pasni nuffnag bila nak bagi Be lagi??heheeee sekian... -Peace



Kata Achie :Hidup tak Semestinya indah..tiba2 ni..ehheeee chowwww 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger