Blog Lensa Kamera

Selasa, 1 Februari 2011

CONTEST PIC Hitam Putih PALING COOL^^

Salam...Nampaknya aku update entry khas untuk menjawab
tag yang ada ni,kali ni tag diberi oleh mema ni..kalau nak kenal dia sila2 klik
Sini ,thank mema yaa..pe pun layan dulu tag kali ni..hehhe

Syarat-syarat yang diberi :-

*Klik Banner ni kalau nak berminat^^ 
1.okay macam biasa korang kena jadi follower blog ni
2.letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan & link kan ke blog ni
3.buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100? ?*ayat yang simple je tau!*
contoh : kalau saya menang , saya nak shawl banyak-banyak !
4.tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !
5.tarikh tutup penyertaan : 1 mac 2011


  

So aku pertaruhkan gambar ini untuk pulak,heheee maaf kalau gambar ni tak berapa nak
hitam yee..so layan je la gambar member2 aku ni tau..
Kalau aku menang,aku nak novel banyak2 boleh tak??hehee tak kisah la novel brand apa janji layan..tapi kalau dapat Alaf 21 ni cun gak kan??hehee tu pun Kalau,kalau menang..tapi confirm laa tak menang punya..hehehee

so sebelum nak chow aku nak tembak dorang ni,kalau dah join abaikan je la permintaan terakhir aku ni...heheeee


kata Achie :Semoga berjaya pada yang telah join tu...heheeee 



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger