Blog Lensa Kamera

Selasa, 15 Februari 2011

Toturial :Jom SIgn Up HeartBeat Dengan Cara Mudah.

Salam Blogger..setelah sekian lama asik tengok orang sign up,orang war2 benda ni.. baru tergerak hati aku nak join..hehee tu pun nak support CIk Shinju  kita ni..hehee mungkin dengan heartbeat aku bernafas cikit kan?dengan nuffnang aku okey je,tapi nak kata masyuk tu takde la..rezeki aku cikit takpe,coz rezeki kita masing2 berbeza..orang yang berjaya ialah orang yang berangan disertai dengan usaha itu penting..tapi aku tak harap income aku meletup pun, sekadar income sampingan aku kat sini..kalau nak diharapkan sangat benda ni,kebuluran aku kalau duk 24jan menghadap laptop ni..hehee

nak join benda ni tak susah mana pun,lepas aku tengok cara2 yang ada kat blogger lain..aku rasa benda ni paling kacang la kot,tapi pada yang tak tahu macam mana nak buat,kat sini aku tunjukkan ok...teruskan bersama aku A.k.A Achie..heheeee

1)Untuk langkah pertama,sila klik banner heartbeat aku kat atas tu..
*Nak Klik Banner ini pun boleh..tapi lagi afdal klik kat atas tu..ngeeee 


 2)Korang akan memasuki dunia heartbeat,dan sila scroll bawah untuk sign up melalui email..

 3)Cek Email korang,Nampak tak mesej dari Heartbeat tu.klik mesej tu ok.. 

4)Dalam mesej heartbeat tu,sila klik url tu..korang akan dibawah masuk ke heartbeat semula..

5)Sila buat akaun korang tu sekarang..heheee
*Sila isi berhati2,jangan gelabah2 pulak yeee..hehee

 6)Dah siap buat akaun,klik "Join Hb Affiliate" tu pulak..

7) Sila isi sekali lagi berkaitan blog korang,jangan lupa sertakan alamat blog korang..
 *kalau baik hati sangat tu,isi je cek tu atas nama aku ok...hahahaa

8)ok,akaun hb affiliate korang dah siap..seronok tak??tapi ada sikit lagi korang kena buat ni..hehee Sila Klik Get A Code tu..sekarang buat,cepat ckit..heheee
  *Kan baru sign up,jadi akaun aku kosong lagi..yahoooo

9)Bila Dah klik,korang akan dapat code korang..code tu berbentuk horizontal,square, vertical dan text link..so terpulang pada korang..dah siap..code tu bukan buat sambal pekasam pulak,sila tampal kat blog korang..

 10)Nak tahu apa kelebihan sign up ni?sila klik pic kat bawah ni..heheee

*ApA  macam??ada berani tak??heheee


Kata Achie :Sila klik gambar2 tersebut untuk lebih jelas..Jom layan Heartbeat pulak..ngeeee 





 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger