Blog Lensa Kamera

Sabtu, 12 Februari 2011

Nurul92cahaya.blogspot.com?Dia Ni Siapa??

Selamat pagi semua..sebelum tu nak cakap ni entry autopublish tau,hehe time baca ni aku dah kerja dah..sila merindu aku sepenuh hati ye..heheee nanti balik kerja aku bantai korang cukup-cukup baru tau..ngeeee thank kat sahabat aku yang sorang ni coz follow blog buruk ni..aku ni lambat pick up la,coz aku baru perasan minah sorang ni bila dia follow aku..

mulanya aku tak kenal dia ni sapa,bila tengok betul-betul baru tahu..maaf, aku ni agak pelupa skit..hehe benda macam ni pun boleh lupa ye,syukurlah bertambah ramai kawan aku lepas ni,hehee aku pun tak kenal dia ni siapa tapi kenal gitu2 je la time aktif berFb dulu,tapi yang pasti dia ada kaitan dengan kawan baik aku Cik Kira ...apa entah,aku tak ingat dah..heeehee

Sebenarnya entry ini khas untuk sahabat ini coz dia baru je kehilangan datuk kesayangan..harap banyakkan bersabar ok,.aku ni tak pandai nak berkata-kata pasal ini coz aku tak tahu nak cakap apa..yang pasti semua yang hidup pasti akan kembali,semoga arwah datuk sahabat ni ditempatkan dikalangan orang yang beriman..amin3. jangan sedih-sedih tau...

~Hadapi dengan senyuman~ 

 *Sila klik banner untuk terjah budak comel ni..


kata Achie :Takut mati,bila turn aku pulak??ermmmm 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger