Blog Lensa Kamera

Ahad, 27 Februari 2011

Mak Dara 1st Giveaway (GA)

 Hai Blogger..apa cite hujung minggu ini??aku takde nak buat apa,so nak join Ga yang aku amik tanpa izin dari Bro Khairul..jangan marah ye bro..heeehee GA kali ini dianjurkan Mak Dara A.k.a Adza Irdawati .Kalau nak tahu,Mak Dara ini seorang  penulis skrip drama dan filem antaranya Saka,Nek Nak, Cuci Cuci Services dan banyak lagi..Dan sempena sebulan birthday blog Bicara Mak Dara ini,terhasil GA Mak Dara yang pertama kali ini..hehee so jom support GA Mak Dara ketat-ketat.sebelum tu meh layan syarat2 dia dulu..hehee


1. Mesti mempunyai blog
2.Follow Blog Bicara Mak Dara
3. BERIKAN "SATU" TAJUK DRAMA
4. Masukkan Banner Di Atas Ke Dalam Entry Dan Sidebar dan Linkkan Ke Entry Ini.
5. Tag Sekurang-Kurangnya 3 Orang Rakan Anda Untuk Menyertai GIVEAWAY Ini.
6. Setelah Siap Entry Anda, Tinggalkan URL Entry Anda Itu Di Ruangan Komen Di Bawah Entry Ini. tu jer =)


Dan Tajuk Drama yang aku pilih banyak idea tau tapi aku pilih ini je laa.ermmm


~Disini Ada Aku~ 

 ~nak join,klik banner tau..


Napa korang mesti join??malas nak cakap,tengok kat bawah ini je la k..hehee  


*Tak seronok ke nama korang ada dalam skrip tu nanti..heheee jom laa




sebelum tu,nak tag tembak dorang ni:-


 Puan SayamPakar SCICat Lovers


~join sebelum 3 March 2011 ni..


Siap....daaaa  
 
 


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger