Blog Lensa Kamera

Jumaat, 25 Februari 2011

My 1st Giveaway by Shida dan Esya

*klik banner untuk keterangan lebih lanjut..hehee 

As Salam..setelah sekian lama tak ditag,akhirnya si Comolot sudi gak tag aku.ehee thank sudi tag tau, korang bila nak tag aku ni?meh la datang sini tag aku ketat2..heheee aku suka je kena tag2 ni,ngeeee
ok,cukuplah mengarut tu,aku nak join give away dari Cik Shida dan  Cik Esya ni,sebelum tu jom layan dulu syarat2 kat bawah ni..jom3.

~Mestilah korang kena ada blog nak join GA ni. Mana yang tak de sila la buat blog ya (:
~Follow blog shida dan blog Esya (tiada paksaan ok) *kalau suka blog shida sila like my FANPAGE 

~Buat tajuk entri " My 1st Giveaway by Shida dan Esya " . copy banner pada entri dan sidebar (link kan ke blog shida)

~Sila sambung slogan ini : saya suka buat blog kerana........ *buat seringkas yang mungkin
 sebabnya shida tak suka baca yang panjang lebar macam karangan =p (buat ringkas tapi menarik dan padat)
~Setelah selesai semua diatas tag 5 rakan blogger korang (dia mesti tahu) dan komenkan link korang ke entri ini. Mudahkan .. 

 slogan achie:Saya suka buat blog kerana blogger terbaik sepanjang zaman ada kat dunia maya ni..

Siap,jap nak tag dorang ni tau..heheee

dan korang yang dah baca ni.heheee

Sekian,nak pergi kerja dlu..tak sempat nak buat entry..eermmm chowww^^ 



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger