Blog Lensa Kamera

Isnin, 14 Februari 2011

Sini Ada Hantu Trailer..


Selamat Petang Blogger..aku baru sampai uma ni,tadi balik dari kerja terus tengok wayang kat IoI Mall ngan member..ingat nak tengok cite mr & mrs incredible ni..Tapi kawan tak nak pulak, dia nak tengok cite sini ada hantu gak..AKu pun tak tengok lagi trailer dia ni sebelum tu, jadi aku rasa memang tak best je cite ni..lagi2 bila aku tengok pelakon dia semua tak femes ni,fikir dua kali gak nak tengok..tapi bila kawan aku beria-ria nak ajak tengok,so aku ikut gak la dengan terpaksa riang heheee.

Mulanya cite tu tak la best sangat,tapi bila dah masuk setengah jam macam tu baru aku terasa happy layan cite ni..ingatkan bila cite hantu,mesti seram sejuk dibuatnya tapi ternyata aku salah coz cite ni tak seram mana pun..malah 
 buat aku sakit perut tahan gelak ni, Dan bagi aku, cite ni memang terbaik gak la..rugi kalau korang tak pergi tengok,..Layan dulu trailer ni,kalau rasa ok lari pecut pergi tengok kat wayang k..eheeeeehe sekian^^




Kata Achie :Best tengok wayang kat ioi Mall,coz memang tersangat murah..heheeee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger