Blog Lensa Kamera

Ahad, 27 Februari 2011

Buat Follower Achie^^

Hai semua...puas gak menunggu dari semalam,akhirnya tercapai gak hajat aku untuk dapat rm500 dari Sini ..opsss,memain je laa...aku baru je dapat follower ke 500 dari Cik Gadis.. tapi yang buat aku gundah gulana frust ni bila tak dapat nak jejak dia semula..takde link dia pun ni.. buat Cik Gadis sila datang berjumpa aku kerana ada benda aku nak cakap..apa dia??memandangkan dia ni follower ke 500 aku,aku nak bagi something laa kat dia..apa dia? hanya cik gadis yang tahu.so cik gadis sila2 lapor diri anda kat entry ini jika tak nak kerugian besar berlaku..hehee 



Bersyukur,walaupun blog aku ini buruk jelek je,ada juga yang sudi nak follow yee..terima kasih buat semua yang sudi2 follow tu..tanpa korang siapalah aku kan...dan dikesempatan ini aku nak cakap sikit,boleh tak??hehee aku ada dengar kisah pasal follow memollow ini, ada gak aku dapat komen anon kat blog Adik Bongsu yang buat aku sakit hati,tapi takpe laa itu pandangan dia... bagi aku tak salah kalau kita nak follow orang,cuba fikir kalau kita tak follow orang macamana follow kita akan bertambah?? even redmummy ke,hanis zulaikha pun.dorang pun mesti gak follow orang kan,betul tak?? cuma bezanya sekarang bila dorang dah meletup ni,rasanya tak payah nak follow lagi coz follower dah banyak,,,orang dah kenal dorang ini,so mestilah  blogger yang tak follow lagi tu teringin nak follow sebab nak tahu ada apa dengan cinta dorang kan..

Kalau aku,kau kau kau dan kau tak follow dia dia dan dia,maksud aku tiada istilah follow,maknanya sampai ke tua la follower kita tu kosong je..heheee betul tak??so rasanya bagi aku benda tu tak salah,tapi itu aku kata..korang kata,aku tak tahu la,..hehee cuma kalau nak follow pun biar ada stylenya ,contoh aku follow blog korang,aku tak pernah pun cakap macam ini .. "weh,sila follow aku,kalau tak follow,awas ko.. tak pun macam ini, "awak,follow saya tau, pastu baru saya follow awak,..tapi itu terpulanglah kat korang..Dan Cara aku,aku akan follow orang dan tak paksa orang follow aku coz aku tahu blog aku ni macam apa je sampai paksa orang follow aku..tapi kalau korang pulak yang nak follow aku,cakap awal-awal..insyallah aku akan follow dengan secepat mungkin coz korang follow aku dah buat aku rasa terharu... bab isu follow memollow ini,aku respek dengan pendirian  Pendekar ini,coz dia tak kan follow kalau merasakan blog itu tidak selaju kuasa kudanya.. tapi itu pendapat dia,pendapat korang bagaimana..
betul tak Umi apa yang aku cakap ni..?? sekian^^

Kata Achie :Cik gadis,Anda dimana?? 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger