Blog Lensa Kamera

Ahad, 6 Februari 2011

Mr Pistachios Yang Comel^^

Hai..selamat pagi semua,dah bangun ke ni??mesti 
ramai yang masih tidur lagi kan??maklumlah hujung minggu macam ni 
mesti bantai tilam empuk korang tu cukup-cukup..aku tengah bersiap nak pergi kerja ni..ni first time kerja hari ahad sepanjang aku kerja kat sini coz
terpaksa ganti hari biasa hari tu...ngeeeee

aku tak sempat nak sarapan pun ni,perut aku bergendang nak minta sumbat..
siapa nak belanja nasi lemak ni ar?ehhee aku dah kelaparan sangat, sabar je la perut gastrik aku...malas nak masak air,so minum air kosong je laa jawapnya..
dasar pemalas aku kat sana,betul tak?menyampah dengan diri sendiri.. aku malas nak turun bawah cari makanan so aku bantai benda ni je la..aku beli banyak-banyak coz aku suka makan,siapa nak belanja aku tu amat dihargai..ngeeeee

sekian,nak pergi kerja dulu..chowww^^



Kata Achie :selamat bersenang lenang dihujung minggu..hehee 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger