Blog Lensa Kamera

Isnin, 7 Februari 2011

Jom Join Bloglist Burungman^^

*klik ketat-ketat ye... 


Burung Man Superhero Malaysia

Hai semua...Entry kali ni khas buat Burung man yang pertama kali aku jumpa 
kat dunia,betul aku tak tipu..ni bukan cubaan,ni betul-betul bak cite P Ramlie..heehee Pernah nampak burung man tak?? sebenarnya aku pun baru tau 
al kisah burung man selepas di tembak  mati-mati tag oleh Cik Pika ni,so aku pun memang tak kenal burung man ni apa..hehee mulanya dalam fikiran aku yang agak cool ni,maybe burung man ni seperti spesis tiong man,batman,superman or apa-apa je la yang penting ada man-man kat belakang dia..

Tapi yang pasti Top Man bukan ye coz tu lain..kalau nak Top Man sila ke Mall yang berdekatan,ngeeee Jadi puas aku memikirkan macam mana bentuk burung man ni dalam erti kata yang sebenarnya,bila aku fikir-fikir balik mesti rupanya macam ni..ni hasil lukisan imaginasi khayal aku,*sila jangan percaya 

 *Imaginasi yang tidak menjadi..:-p

Ensem kan??tapi bila aku terjah kediaman eklusif burung man ni,dan perhatikan sekali peribadi dia..akhirnya aku dapat satu kesimpulan,iaitu aku salah dalam mentafsirkan kekacakan beliau yang sebenar,baru ku tau dia seorang yang berkarisma dan punya kerjaya..coz bukan senang nak jumpa Hero macam ni,Maaf ye Burung Man coz terlalu ghairah taksub untuk melihat kebijaksanaan anda menganjurkan acara semacam ini...siapa nak terjah kediaman beliau,silalah klik banner kat atas sekali tu...Sekian
  

 *Ensem pulak burung man ni..ngeeeee

  Aku nak dorang ni pulak skodeng Burung Man..ehehe



 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger